Vacatures

Bekijk hier de openstaande vacatures van Stichting  Armoedefonds

Administratief financieel medewerker

Vacature: Administratief financieel medewerker
Organisatie: Stichting Armoedefonds
Locatie: Rosmalen
Uren: 32 uur

Ben jij nauwkeurig, cijfermatig sterk en krijg je energie van een goed georganiseerde administratie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als administratief financieel medewerker speel je een belangrijke rol in het soepel laten verlopen van onze financiële processen. Je werkt graag gestructureerd, houdt overzicht en ziet het als een uitdaging om alles tot in de puntjes op orde te hebben.

Over Stichting Armoedefonds

Stichting Armoedefonds is een onafhankelijke en snelgroeiende organisatie die zich inzet tegen armoede in Nederland. Dat doen we door samen te werken met ruim 1.300 lokale hulporganisaties; organisaties die hulp bieden met kleding, voedsel, noodhulp, hulp bij de administratie en nog veel meer. Tegelijkertijd pakken we ook zelf projecten op die écht het verschil maken. Zo hebben we een project tegen menstruatiearmoede, een schoolspullenactie en zorgen we er met onze goederenuitgifte voor dat lokale hulporganisaties producten kunnen uitdelen aan mensen die het financieel zwaar hebben.

Jouw rol
Als administratief financieel medewerker ben jij de spil in onze administratie. Je zorgt dat alle financiële en administratieve gegevens juist, volledig en op tijd worden verwerkt. Na verwerking controleer, corrigeer en signaleer je afwijkingen, zodat alles klopt tot in detail. Je werkt nauw samen met de teamleider bedrijfsvoering.

Je stelt overzichten en rapportages op, verwerkt documenten en correspondentie en houdt het archief netjes op orde. Daarnaast bewaak je de aanlevering van gegevens door collega’s, beantwoord je vragen van interne en externe partijen en ondersteun je bij dagelijkse overige administratieve werkzaamheden.

Ook denk je actief mee over hoe processen slimmer en efficiënter kunnen worden ingericht, jouw scherpe blik draagt bij aan een soepel draaiende administratie.

Wie ben jij:

  • Mbo werk- en denkniveau.
  • Kennis van boekhoudkundige processen.
  • Kennis van en inzicht in de administratieve systemen.
  • Kennis van de toepassing van geautomatiseerde gegevensverwerking.
  • Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
  • Vaardigheid in het nauwkeurig verwerken van financiële administratieve gegevens.

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende functie binnen een betrokken en gedreven team.
  • Een functie van 32 uur per week, werkplek op kantoor in Rosmalen.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 9 maanden met de intentie deze te verlengen bij goed functioneren.
  • Afhankelijk van je ervaring een bruto maandsalaris tussen € 2.750 en € 3.750 bij een fulltime dienstverband.

Interesse?

Herken jij jezelf in deze rol en wil je samen met ons impact maken? Stuur dan je motivatie en cv naar vacature@armoedefonds.nl.

Voor meer informatie over Stichting Armoedefonds en deze functie, kun je contact opnemen met Kim Kreté via 073 – 7440181. www.armoedefonds.nl. 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

 

Teamleider Financiën en Bedrijfsvoering

Vacature: Teamleider Financiën en Bedrijfsvoering
Organisatie:
Stichting Armoedefonds
Standplaats:
Rosmalen
Uren: 24-28 uur per week

Ben jij een strategisch sterke, financiële professional met brede ervaring in bedrijfsvoering en een duidelijke visie op digitalisering? Heb jij de ambitie om processen te verbeteren, strategie te verbinden met uitvoering én maatschappelijke impact te maken? Dan is deze functie iets voor jou!

Het Armoedefonds bestrijdt en verzacht de gevolgen van armoede in Nederland door lokale initiatieven te versterken. Het Armoedefonds is een hands on organisatie. Om nog meer het verschil te maken is het Armoedefonds op zoek naar een teamleider financiën en bedrijfsvoering, een stevige en inspirerende professional die richting geeft aan de organisatie, draagvlak creëert en duurzame groei mogelijk maakt. De teamleider financiën en bedrijfsvoering is verantwoordelijk voor financiën, ICT, HR, gebouwbeheer en de uitgifte van goederen.

Als lid van het teamleidersoverleg ben je een sleutelfiguur in de ontwikkeling van onze organisatie. Jij zorgt dat alles klopt: een goed geregelde organisatie, grip op de financiën en slimme ICT die meegroeit.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Ontwikkelen en borgen van een robuust financieel beleid in samenwerking met de operationeel manager, inclusief begroting, rapportages, jaarrekening en risicobeheersing.
  • Opstellen en bewaken van strategisch financieel beleid en meerjarenbegroting.
  • Aanspreekpunt voor de accountant en eerste verantwoordelijk voor relatiebeheer op financieel vlak.
  • Initiëren van verbeteringen in processen en systemen voor verdere professionalisering van de organisatie ook op gebied van HR.
  • Verantwoordelijk voor de ICT-omgeving, applicatiebeheer, telefonie en database.
  • Ontwikkelen en implementeren van digitaliseringsstrategieën en procesautomatisering.
  • Toezien op naleving van wet- en regelgeving rondom privacy, informatiebeveiliging en databeleid.
  • Bewaken van de kwaliteit en efficiëntie van het facilitair beheer, de uitgifte van goederen en gebouwbeheer.
  • Aansturen van medewerkers binnen administratie, facilitair, magazijn en financiën.
  • Stimuleren van professionele ontwikkeling, samenwerking en resultaatgericht werken.

 

 

Wie ben jij?

Je bent een sterke, maar toegankelijke gesprekspartner en voelt je thuis in alle aspecten van de bedrijfsvoering. Je koppelt een scherp analytisch inzicht aan een verbindende manier van leidinggeven en weet ingewikkelde vraagstukken helder en praktisch te vertalen naar een duidelijke koers. En kan in een groeiende organisatie ook zelf een deel van de uitvoering doen. Daarnaast:

  • Kun je schakelen tussen strategie en uitvoering, en heb je gevoel voor bestuurlijke verhoudingen.
  • Communiceer je helder en overtuigend op verschillende niveaus.
  • Breng je rust, structuur en visie in een dynamische omgeving.

Jouw profiel

  • Minimaal een afgeronde hbo- opleiding in finance & control, accountancy.
  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie.
  • Kennis van actuele wet- en regelgeving m.b.t. financiële verslaglegging (bij voorkeur RJ650 en CBF).
  • Affiniteit met ICT, digitalisering en datamanagement.
  • Strategisch sterk, analytisch onderlegd, communicatief vaardig en een teamplayer.

Wat bieden wij?

  • Een functie tussen de 24 en 28 uur per week, werkplek op kantoor in Rosmalen.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met de intentie deze te verlengen bij goed functioneren.
  • Afhankelijk van je ervaring een bruto maandsalaris tussen € 5.000 en € 6.000 bij een fulltime dienstverband.

Interesse?

Herken jij jezelf in deze rol en wil je samen met ons impact maken? Stuur dan je motivatie en cv naar vacature@armoedefonds.nl

Voor meer informatie over Stichting Armoedefonds en deze functie, kun je contact opnemen met Kim Kreté via 073 – 7440181. www.armoedefonds.nl

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Volg Armoedefonds op social media