Veelgestelde vragen

Ik weet mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam niet meer?

Ieder MUP krijgt aan het begin een gebruikersnaam en wachtwoord toegestuurd.

*Ben je je wachtwoord kwijt, dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen met je    gebruikersnaam. Gebruik de volgende link: https://bestel.armoedefonds.nl/login. Het kan even duren voordat je nieuwe wachtwoord binnenkomt. Controleer ook je spam.

Ben je je gebruikersnaam kwijt stuur? Stuur dan een mail naar actie@armoedefonds.nl

Waar kan ik nieuwe producten bestellen?

Log in op de webshop met je gebruikersnaam en wachtwoord (dus niet op de website).

De link van onze webshop: https://bestel.armoedefonds.nl/

Wat zit er in de pakketten?

1 Grote assorti bevat circa 100 stuks, met daarin 80 % maandverband en 20 % tampons.

1 Grote doos maandverband bestaat uit alleen maandverbandproducten.

1 Kleine assorti doos bevat circa 50 producten

Hoeveel dozen/ producten kan ik per keer bestellen?

Dit varieert per soort en grootte van MUP. Kleinere MUP’s ontvangen doorgaans 1 (grote) doos, grotere kunnen tot maximaal 4 dozen ontvangen.

Let wel: je kunt maar 1 x per maand een bestelling doen.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten/ wat is de levertijd?

Op maandagen worden de bestellingen verwerkt en in de loop van de week worden ze via PostNL verstuurd naar het afleveradres. Via de mail ontvang je een track & trace link waarop je je bestelling kunt volgen. Houd deze goed in de gaten, het is niet mogelijk om een tijdstip af te spreken.

Hoe vaak mag ik bestellen?

Je mag maximaal 1 keer per maand een bestelling plaatsen.

Ik zie in de bestelbevestiging geen adres staan?

Klopt, het afleveradres staat vermeld in het systeem en wordt niet aangegeven op de bestelbevestiging. Zorg daarom altijd dat het afleveradres in ons systeem up-to-date is.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Iedere maandag worden de bestellingen verwerkt. Als je een wijziging wil doorgeven, dan kan dat vóór de eerstvolgende maandag telefonisch of per mail. Je kunt het niet zelf in het systeem aanpassen. Achteraf aapassen is dus niet mogelijk, dit wordt de eerstvolgende maand weer meegenomen.

Hebben jullie ook inlegkruisjes?

De inhoud van de dozen kan per keer verschillend zijn. Soms bevat de doos dus inlegkruisjes, soms niet.

Kan ik ook duurzame producten bestellen?

Duurzame producten kunnen enkel op aanvraag worden besteld en worden gestuurd als deze op voorraad zijn. Informeer bij actie@armoedefonds.nl wat de duurzame producten zijn die we op voorraad hebben.

Zijn er regels voor een MUP?

Zeker, spelregels krijg je toegestuurd bij aanmelding. Mocht je deze niet meer weten kun je contact opnemen met actie@armoedefonds.nl

Kan ik extra posters bestellen?

Jazeker. Extra posters en stickers kun je via de mail aanvragen. Stuur een mailtje naar: actie@armoedefonds.nl

Zorgen jullie ook voor kastjes als ik een MUP word?

Nee, wij leveren geen kastje mee. Hier moet je zelf voor zorgen.

Hoe kan ik gegevens aanpassen in het account?

Op de webshop, onder het kopje “mijn MUP” kun je je gegevens wijzigen. De link naar de webshop is: https://bestel.armoedefonds.nl/login